بانکداری شرکتیچگونگی دریافت خدماتبا توجه به جایگاه مشتریان شرکتی و به منظور ارج نهادن به این گروه از مشتریان، ارائه خدمات و محصولات بانکداری شرکتی در دفاتر بانکداری شرکتی انجام میپذیرد. دفاتر بانکداری شرکتی با توجه به بخش بندی به عمل آمده در میان مشتریان شرکتی از نظر نوع صنایعی که در آن فعالیت مینمایند و یا مناطق جغرافیایی مشتریان، به صورت تخصصی با بهرهمندی از کارشناسان ارتباط با مشتریان، با شناسایی نیازهای مشتریان، خواستههای مالی و اعتباری مشتریان شرکتی را بدون نیاز به حضور فیزیکی ایشان، در ارکان مختلف بانک و شرکتهای تابعه مطرح نموده و محصولات و خدمات مورد نیاز را به صورت سفارشی سازی شده، در اختیار مشتریان شرکتی قرار میدهند. ارائه هرگونه خدمات در حوزه بانکداری شرکتی منوط به اعتبارسنجی اولیه مشتریان است. در صورتیکه که مشتریان با توجه به شاخصههای تعیین شده در گروه مشتریان بانکداری شرکتی قرار گیرند، این دفاتر ضمن تعیین کارشناس ارتباط با مشتری برای هر یک از مشتریان شرکتی، تمامی مراحل خدمترسانی به مشتریان مربوطه را از طریق شعب بانک انجام خواهند داد. برای دریافت اطلاعات یشتر در خصوص جزئیات خدمات و محصولات بانکداری شرکتی و نحوه بهرهمندی از این خدمات و محصولات، مشتریان گرانقدر میتوانند با هر یک از دفاتر بانکداری شرکتی تماس حاصل نمایند. بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین به منظور پاسخگویی شایسته به نیازهای شرکتهای پیمانکاری اقدام به ایجاد معاونت پیمانکاری در دفتر بانکداری شرکتی میرداماد نموده است. شرکتهای پیمانکاری میتوانند از طریق معاونت پیمانکاری دفتر میرداماد و تمهیدات فراهم شده در این دفتر و نیز کارشناسان حوزه پیمانکاری، از خدمات و راهحلهای ویژه این بخش بهرهمند شوند.  |