فهرست پرسش های متداول بانکداری اینترنتی
  • برای دریافت رمز عبور سامانه چه باید کرد ؟

    چنانچه مشتری قبلا از سامانه موبایل‌ بانک اقتصادنوین استفاده کرده باشد، رمز عبور همان رمز انتقال وجه سپرده در سامانه‌ی موبایل‌ بانک قبلی اوست؛ در غیر این صورت باید برای دریافت رمز عبور به یکی از شعب بانک اقتصادنوین مراجعه کند.
  • آیا امکان تغییر رمز ورود به سامانه وجود دارد ؟

    بله در منوی امکانات این گزینه موجود است.
  • در صورت فراموش کردن رمز ورود به موبایل‌ بانک چه باید کرد ؟

    در صورت فراموشی رمز ورود، مشتری باید با در دست داشتن مدارک شناسایی خود، به یکی از شعب بانک اقتصادنوین مراجعه کند.
  • بخش ورود میهمان چه کاربردی دارد ؟

    برای آن دسته از مشتریانی که برای ورود به سامانه، مایل به دریافت رمز عبور نیستند، این امکان وجود دارد با ورود به بخش میهمان از تمامی امکانات کارتی سامانه استفاده کنند.
  • در صورت مسدود شدن نام کاربری چه باید کرد ؟

    مشتری می‌تواند برای رفع مسدودی نام کاربری خود به یکی از شعب بانک اقتصادنوین مراجعه کند در غیر این صورت پس از گذشت 24 ساعت نام کاربری او مجددا فعال خواهد شد.
  • منظور از رمز دوم در انجام تراکنش‌ها با سامانه موبایل‌ بانک چیست ؟

    رمز دوم در انجام تراکنش‌ها با سامانه موبایل‌ بانک، همان رمز خرید اینترنتی کارت مشتری است؛ که می‌توان آن را از خودپردازهای بانک اقتصادنوین دریافت کرد.
  • منوی مدیریت مالی چه کاربردی دارد ؟

    در این قسمت که مدیریت مالی شخصی مشتری نمایش می‌دهد، قابلیت دسته‌بندی اتراکنش‌ها و تخصیص عنوان به هر کدام از تراکنش‌ها واریز یا برداشت وجود دارد. بر این اساس، تمام عملیات بدهکاری یا بستانکاری مشتری در قالب نمودار و گزارش‌ها قابل ذخیره ، در بازه زمانی دلخواه و به ‌صورت تجمیعی قابل مشاهده است.
  • قابلیت پرداخت چه قبوضی در این سامانه وجود دارد ؟

    قبوض شهری از قبیل آب، برق، تلفن ثابت و تلفن همراه، گاز و همچنین عوارض شهرداری و جریمه راهنمایی و رانندگی از طریق این سامانه قابل پرداخت است.
  • آیا انتقال وجه بین حساب‌های سایر بانک‌ها در سامانه موبایل بانک وجود دارد ؟

    بله امکان انتقال وجه بین ‌بانک به صورت عادی و از طریق انتقال وجه ساتنا و پایا وجود دارد. مشتری باید پس از ورود به برنامه، در منوی سپرده، انتقال وجه را انتخاب کند؛ درصورتی‌ که مبلغ مورد درخواست او کمتر از 30 میلیون ریال باشد از طریق انتقال عادی و چنانچه بیش از آن باشد از طریق انتقال بین‌بانکی می‌تواند تراکنش مورد نظر خود را انجام دهد.
  •  مدارک لازم جهت دریافت درگاه اینترنتی چیست ؟

    مدارک مورد نیاز جهت راه‌اندازی درگاه اینترنتی جهت ارائه به شعبه به شرح ذیل می‌باشد:
    مشتریان حقیقی
    - اصل و کپی شناسنامه صاحب حساب
    - اصل و کپی کارت ملی صاحب حساب
    - اصل و کپی اجاره نامه یا سند مالکیت فروشگاه
    - اصل و کپی جواز کسب فروشگاه
    - اصل و کپی مجوز نماد اعتماد الکترونیک
    مشتریان حقوقی
    - اصل و کپی شناسنامه صاحب حساب
    - اصل و کپی کارت ملی صاحب حساب
    - اصل و کپی اجاره نامه یا سند مالکیت فروشگاه
    - اصل و کپی روزنامه رسمی شرکت و یا اساسنامه شرکت
    - اصل و کپی مجوز نماد اعتماد الکترونیک
    پذیرندگان می‌بایست با مراجعه به تارگاه www.enamad.ir نسبت به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی اقدام نمایند.